Sunday, November 1, 2009

Æske med fisk

Jeg bor i en by hvor fisk var hovedindtægtskilden indtil for ca. 15 år siden. Så kom bekymringen om der var fisk nok, der kom fiskekvoter, Bornholm blev de små, da der blev tildelt fiskekvoter, og nu er der måske en enkelt fiskebåd i havnen, ellers er der lystbåde.
Jeg ved godt, at jeg har lånt fra japanerne, da jeg lavede dette papir til æsker; men jeg havde sådan en lyst til at prøve.

Box with fish


I liv in a town where most income came from fishery until about 15 years ago. Then they began to worry about the amount of fish in the Baltic Sea, and they made quotas for the amount of fish to be catched, Bornholm became the small one, and now there is something like one fishing boat in our harbour. It is rather sad.
I know that something like this box is made better from craftsmen from Japan, but this is my try.












1 comment:

Unknown said...

Og det virker godt Margit! Elsker fiskeæskerne!