Wednesday, July 22, 2009

forglemmigej

Jeg har tilbragt en hyggelig eftermiddag på at få min computer til at gå ned adskillige gange. Problemet er, at den slet ikke kan håndtere sådan noget som dette, det er lavet som vektorgrafik, og sådan et billede rummer alt for mange oplysninger til min lille bærbare, jeg måtte lave det om til jpg før jeg overhovedet kunne beskære det.
Min søn er på ferie hos mig, han var dybt forarget over at jeg kunne finde på det.

Forget-me-not

I have spent a nice afternoon crashing my computer several times. the problem is that my little laptop is much to small to handle vectorfilles this size, I had to transform it to jpg to cut the edges.
My son is here, he told me that I am crazy.






2 comments:

pam said...

Don't listen to your son!!! The beautiful results from all your hard work (with those programs that I wouldn't even think about trying to use) has enriched my days.

Anonymous said...

Perfect wallpaper for a dollhouse!
Thyme in Texas!